Dámy, na páse se nehubne!

Dámy, které chtějí zhubnout břicho tím, že si každý den dají aerobní aktivitu na páse, kole… nikdy nedocílí takového výsledku jak holky, co cvičí s činkami a se svojí vahou.

Teď je na každé z vás, zda chcete tu pěknou a pevnou postavu, nebo postavu bez tvarů. Bez hezkého kulatého zadku, bez štíhlého břicha a hezky tvarovaných a zdravých zad. Pokud se tu bavíme o pevné postavě, za kterou se každý otočí, je nutné začít používat zátěž. Aerobní aktivita vám s tím moc nepomůže.

 

Co teda potřebujete do začátku?

1.Potřebujete se změřit a zvážit. Měření můžeme provést krejčovským metrem a měří se (paže zvlášť levá ruka- a to na bicepsu, zvlášť pravá, prsa, pas, boky, nohy jak levá tak pravá a lýtka). Nejlepší vážení je na stroji, který vám ukáže, jaký máte poměr tuků a svalů v těle. Tukové a svalové rozpoložení v jednotlivých partiích. Doporučuji zajít na InBody.

2. Podívejte se na to, co jíte a proč. Máte nějakou dietu? Ketodiet, mléčná dieta, instantní, ovocná…. Všechny diety, které vyřazují nějakou část z makroživin, není dobré pro tělo. Pokud jde o stravu v podobě pytlíčků s nápojem jako hlavní jídlo dne, není to žádná výhra. Pro tělo to není přirozená potravina. Máte ve stravě malé množství sacharidů, nebo vůbec žádné?  Bojíte se tuků? Víte, že ani jedna věc není správně? 6 základních potravin, které by neměly chbět v jídelníčku  Článek si přečti zde. 

Nepodceňujte ani vitaminy. 

3. Začněte vyvíjet aktivitu pro začátek nejlépe se svojí vahou, později přidejte činky, kettleball a různé pomůcky. Sval musí být cítit. Nesnažte se ze začátku úplně zničit, je možné, že vás druhý den bude tělo pobolívat. Věřte, že je to správná věc, která přejde a další trénink to bude cítit méně.

4. Cvičení a stravování podle kamarádky. Máte skvěle sestavený jídelníček, správně cvičíte, ale kamarádce může tuk na břiše jít dolu rychleji, než vám. Důvodem může být genetika. Nezoufejte, dá se s tím pracovat, jen potřebujete více času a třeba i nižší příjem pro vás. Jídelníček, s více jak 30-ti variant jídel najdete zde.

Pokud nevíte, jestli máte správný jídelníček, sepište mi celý váš týden a pošlete mi ho na mail: fitness@luciekoudelova.cz Poopravím vám chyby, které tam máte. Doplním potraviny, které vám v jídelníčku chybí.

Má rada nakonec? Cvičte s vlastní vahou, činkami, překonávejte limity a až poté se věnujte 15-20 min intenzivní pohybové aktivitě na páse. Správně, dostatečně a nutričně vyvážený jídelníček, je základ.

Chcete zdraví život? stáhněte si 7 klíčů zde.

 

Lucie Koudelová
Miluji fitness a zdravý životní styl, jsem trenérkou a koučkou pro lidi. Ukazuji lidem cestu ke šťastnějšímu životu, zdravým zádům a dokonalé postavě. Autorka E-booku 31 denní změna>> Ti kdo mě ještě neznají, přečtěte si pár řádků o mě. Můj příběh si přečtěte zde >> Žijte v těle, ve kterém chcete žít.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

  • Chraňte si své zdraví

  • Instagram
  • Nejnovější příspěvky